Marketing i menadžment u kulturi

Komunikacijske veštine

KOMUNIKACIJSKE VEŠTINE, Marina Marković Profesionalne veštine omogućavaju ljudima da se razumeju, povezuju, uspostavljaju odnose, dogovaraju i delaju, uz uzajamno poštovanje i uvažavanje različitosti. Izučavanje vještina, profesionalnih, komunikacijskih, tehničkih i drugih, neophodan su dio savremenog obrazovanja za većinu profesija i zanimanja. Menadžer u kulturi treba da bude svestrano obrazovana ličnost čije se vještine zasnivaju na uravnoteženom spoju teorijskih i univerzalnih znanja, razvijenim […]

Opširnije...

Menadžment i kreativnost

MENADŽMENT I KREATIVNOST, Kris Bilton Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvjesni, namjerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik. Biltonovo nastojanje da unaprijedi razumijevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i […]

Opširnije...

KULTURA – menadžment, animacija, marketing

KULTURA – menadžment, animacija, marketing, VI izdanje Branimir Stojković, Milena Dragićević-Šešić Univerzitetski profesori, Milena Dragićević Šešić i Branimir Stojković napisali su knjigu koja je doživjela šesto izdanje i prevedena je na sedam jezika. U njoj su na vrlo jednostavan način objašnjene ili po prvi put predstavljene neke od osnova koje oblikuju zanimanje zvano menadžer kulture, kao što su kulturna politika, animacija, […]

Opširnije...
Message
x